Welkom op mijn reisblog!

28 juni 2021 - Frasselt, Duitsland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst

We'll keep in touch!

Veel liefs, Maaike

1. Reislogger:
    28 juni 2021
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Mams:
    13 juli 2021
    Hey wat leuk Maaike. Ik verheug me nu al op je verhalen en foto's. Dikke kus ...
  3. Dina:
    13 juli 2021
    Ik lees mee!!
  4. Louk & Else:
    14 juli 2021
    Lieve Maaike, wij verheugen ons op jouw mooie belevenissen en verhalen. Veel plezier & succes! Else en Louk Bannink
  5. Ada:
    14 juli 2021
    Lieve Maaike, ik ben ook erg benieuwd naar jouw belevenissenveel plezier! Liefs Ada
  6. Laurens Peters:
    ik lees mee
  7. Henk:
    15 juli 2021
    Dag maaike ik wens je een goede tijd gr
  8. Wim en Judith:
    15 juli 2021
    Lieve Maaike ,we vinden het heel fijn voor jou al zullen wij je erg missen heel veel goeds!
    Liefs Wim en Judith
  9. H. Daniels:
    16 juli 2021
    Hoi Maaike,Je bent nu op weg naar je droom, je wereldreis!
    Ikwens je ‘n voorspoedige reis en aankomst op je bestemming
    en verder hele fijne weken Met leuke mensen om je heen.Lieve Groetjes en tot horens, Hermine Daniels.Natuurlijk Lees Ik
    graag je belevenissen.
  10. Rowdy Coopmans:
    Hoi maaikie veel plezier 😍
  11. Edmee Landman:
    Veel plezier Maaike 👍
  12. Lolita:
    17 juli 2021
    Yesss amazing! Goed bezig lieverd! Ik lees zeker mee en zal je tot je terug bent enorm missen 💜
  13. Linda Vissers:
    17 juli 2021
    Hoi, Maaike, wij lezen mee, en nogmaals heel veel plezier in het verre Afrika! Theo en Linda Vissers-de Nijs.
  14. Ilona:
    17 juli 2021
    Geweldig Maaike dat je op pad bent. Heel veel plezier en succes. We gaan je samen met Els en Louk met zijn allen volgen! Jonne, Lars, Steven en ik. Een hele goede reis voor nu!
  15. Margo:
    19 juli 2021
    Hey Maaike; wat een leuke verhalen met bijpassende foto's, zo kunnen we een indruk krijgen van je onderkomen daar
    Groetjes, Margo
  16. P.J.W Coopmans:
    Echt leuk om te zien Maaike, geniet er maar van. Kus opa en Els
  17. Ellen ten Cate:
    19 juli 2021
    Het was lang wachten maar je bent er! Een heel ander wereldje zoals de video laat zien. Spanning eraf en genieten maar!
  18. Belinda en Pierre Schoonens:
    19 juli 2021
    Lieve Maaiki, eindelijk is het zover, je droomreis! Niet naar Nepal maar naar Ghana. Wij wensen jouw veel (werk) plezier en kom weer gezond terug! Truuske Stay Safe🙏😘
  19. Laurens Peters:
    20 juli 2021
    wat een mooi reis verslag met mooi je foto s en filmpjes groetjes laurens
  20. Suze:
    20 juli 2021
    Hoi Meis wat een belevenis hè,geweldig je droom volgen,ik wens je heel veel werk plezier….ik ga je volgen…
  21. Paps:
    20 juli 2021
    Lieve Maaike, eindelijk on tour. Geen Ardennen zoals ik opperde maar Ghana. Da's een eind fietsen....
    Koester de mooie momenten want het zal soms ook wel verdrietig zijn als je iemand niet kunt helpen.
    Have fun en mocht je ons af en toe missen, bedenk dan dat wij dat nog veel meer doen.